Wednesday 17 September 2014

Tupperware



Hello my Dear,

Cik blog ada cadangan untuk u all..nak ajak "Main Duit Kutu Tupperware"...sbb ayu fikir2 klau nak beli sekali bayar full
mmg besar nilai & banyak nak kena keluar kan..kan..kan..?
ayu bagi cth ya.

Contoh Pertama


Jika Anda Teringin Sangat2 >>>>> "Rice Dispenser"




Harga Pasaran RM295 seunit >>> so klau kita share 6 org = RM300 (saya bundarkan ya) / 6 = RM50 seorang (jimatkan..lagi ramai lagi sikit bayar..tp lama lah tgu turn)

Antara Flownya ;

1. Setiap bulan color setnya akan bertukar2 (so nasib lah u all dapat yg mana, ada tiga color masa kini merah,oren,hijau)

 

2. Dan Setiap Bulan juga harga berbeza2 - (yang nie ayu suka) ok bila harga berbeza2 anda jgn ckp anda rugi Ayu untung..hihihi..tp sebenarnya anda untung..sbb ayu akan guna habis duit u all berjumlah RM300 dengan memberi kelepasan kpd u all pilih apa sahaja yang u all nak tambah (yang penting semua barang akan berjumlah RM300 ok..klau tak ayu yuyu bankrup..hihih)

 

3. Cambutan mengikut giliran akan dibuat supaya ada "unsur2 keadilan" (ada2 je ayu nie kan..dah mmg adat main kutukan ada cabutan..hihi)

 

4. Berita baik Untuk U all juga...u all bukan di paksa untuk ambik set seperti di atas sahaja.. tp kelebihan bermain "Kutu Tupperware" dengan ayu...u all diberi peluang utk pilih barang2 lain yang anda suka..apa yang penting mesti cukup RM300 (menarik tertarikan)

 

5. nie yang penting..hihihi..pesanan kpd anda..(PERMAINAN HARUS SEHINGGA SELESAI YA, JGN DAH DAPAT BARANG LUPA NAK BAYAR..SIAN KWN2 LAIN...HIHIHI)



**  ini adalah cadangan cik blog...jika berminat kita boleh mulakan...
segala2nya lebih jimat dengan Ayu Yuyu Tupperware


















(*___*)

No comments:

Post a Comment