Tuesday 23 September 2014

- POS LAJU DATANG LAGI -


Pos Laju Datang Lagi
Emak & Ayah berlari-lari
Anak Tak Sabar Nak Cari
Melihat Apa Yang Berisi

krik..krik..krik... telefon berbunyi...suaranya berkhemah terus berbicara..
"askum cik ayu ya..wa
'salam..ya sy berbicara..(class gitu)..ok saya pos laju berada di depan rumah cik sekarang...(mana nak nampak sy kat ofc..hihihi)..oooh ya ke..ok2,awak pasti di depan rumah saya(sbb mak & ayah ada je kat umah..nape nak call2)..ok rumah cik color biru hujung sekali kan...(gelak kuat2)...encikkkkk..salah..rumah saya belah depan sekali color oren..encik pergi kat rumah saya emak saya ada..klau mereka tak dgr..hon..hon.. sikit..jgn kuat2 tau nanti mereka terkejut..hihihi..ok cik saya lakukan..tq ya...

bestnya...tak sabar nak balik nak tgk hasilnya..barang mana yang sampai dulu...(nampak sangat borosnya..hihhi)


No comments:

Post a Comment