Monday 3 February 2014

Popia Ayam & Ketam Cheese Frozen

 
Boleh dikatakan...tiap2 minggu ada je order masuk utk popia ayam dan ketam cheese frozen...kadang2 samapi tak menang tanggan dibuatnya...tp tak elok kan merungut rezeki yang telah ALLAH bagi nie kan...
 
so
...
...
ku teruskan jua menghasilkan produk ini...atas permintaan kawan2 & customer...
 
antara hasilnya ini lahhhh
 
seronok bila customer order lagi...lagi...dan lagi......Alhamdulillah
 
(MAKLUMAT PRICE ~ RM8 10 pcs)
 





 
 
 
 
 
 
Popia Ayam Cheese Frozen Sangat Sesuai Untuk Tetamu Yang Datang Mengejut2, Untuk Time Malas2, Hidangan Petang2 @ Sarapan Pagi...Senang Nak Disediakan Hanya Goreng Sahaja. 


 
 Popia Crab Cheese Frozen Sangat Sesuai Untuk Tetamu Yang Datang Mengejut2 Nie..Senang Nak Disediakan Hanya Goreng Sahaja.
 


 
Popia Crab Cheese Frozen Sangat Sesuai Untuk Tetamu Yang Datang Mengejut2 Nie..Senang Nak Disediakan Hanya Goreng Sahaja.


Selesai Hari Nie nya Part....
Antara Senarai Customer Yang Order

1. FAEZAH HANIM
20 BIJI AYAM
LOCATION :
BANDAR SAUJANA PUTRA


2. MAS
 10 AYAM
LOCATION :
BANDAR SAUJANA PUTRA


3. SIMPLE CAFE
15 AYAM, 15 KETAM
 LOCATION :
BANDAR SAUJANA PUTRA


4. AYULINNA
10 AYAM,10 KETAM
LOCATION :
BANDAR SAUJANA PUTRA


5. IWANIE
10 AYAM,10 KETAM
LOCATION :
BANDAR SAUJANA PUTRA


6. KHUSAIDA EIDA
20 KETAM
LOCATION :
BANDAR SAUJANA PUTRA


7. ZU
10 KETAM
LOCATION :
BANDAR SAUJANA PUTRA


8. DIEMIE FIZRIZ
10AYAM, 10 KETAM
LOCATION :
BANDAR SAUJANA PUTRA


9. FAUZIAH MANSOR
10AYAM, 10 KETAM

LOCATION :
BANDAR SAUJANA PUTRA


10. SITI MUHAINI
10AYAM, 10 KETAM
LOCATION :
BANDAR SAUJANA PUTRA
 

No comments:

Post a Comment